Pages

Thursday, February 23, 2012

BETEGEK VOLTUNK

Az elmúlt három hétben volt itthon mindenféle betegség. Emese betegedett meg először, klasszikus megfázás, aztán Nóri és megint Emese, ekkor már lázzal, hidegrázással, köhögéssel, fülfájással egybekötve, valami vírusos dolog lehetett. Voltunk orvosnál, kaptunk gyógyszert és próbáltunk egészséges élelmiszereket enni. Majd folytatásként a lányok gyomrára is húzodott a betegség, mert utána azzal küzdöttünk, hogy bennük maradjon az étel.
Leginkább Zsuzsi volt a hős, aki szintén betegen ügyelt itthon rájuk.
Én csináltam a melót (az új gyakornoki helyen) és jártam a suliba. Most pedig, hogy végre mindenki jól van én fáztam meg egy kicsit J, de ezzel nincs semmi gond!

 Nóri már maga porszívózta az orrát :)

Ennyi betegeskedés után már igazi élmény volt Zsuzsiéknak közösen elmenni sétálni, boltba vagy könyvtárba, sőt ha minden összejön, akkor holnap már cserkészetre is megyünk!

No comments:

Post a Comment