Pages

Tuesday, August 23, 2011

SZERELŐK


Ma ismét Emese ébredt elsőnek, úgy tűnik hozzá kell szoknom a fél hetes kelésekhez. L De ez ma jól jött, mert kinézve az ablakon munkásokat fedeztem fel, akik be akartak jönni. Zolit gyorsan kiugrasztottam az ágyból, mert ő még szundikált és kiderült, hogy a tulaj emberi jöttek. A lenti szintre is hoztak, hűtőt és tűzhelyet és mikor kértük, hogy nézzék meg a mosogépet is, miként lehetne beüzemelni, mert lassan szükség lenne rá, kiderült, hogy fent nem lehet használni. Viszont az, hogy levitték a földszintre, az életébe került, mert most kiszuperálva áll az udvaron. Szoltunk még a csengő, az ablakok, a víz miatt és mondták, hogy majd fél óra múlva jön valaki. Ez persze több idő volt, ezért itthon töltöttük a délelőttöt, de megérte. Jött tényleg valaki, aki forróvizet varázsolt, megbügykölte a vizet, azaz most folyik végre a kívánt mennyiségben, viszont a zuhany tekerőgombjai eltűntek a fürdőből. Mondott hozzá valamit, amit nem értettem egészen pontosan. Hozott elemet a csengőbe és a teherautója tele van új ablakokkal. Noémi szerint a verandánkat és a lépcsőjét is ki fogják cserélni, mert elég korhadt a fa és a tetőt is megjavítják a beázás miatt. Igaz most két napja hatalmas eső volt, de én semmit nem tapasztaltam. Egy festést még jó lenne kialkudni tőlük. De éljenek a szerelők! J

No comments:

Post a Comment