Pages

Monday, November 28, 2011

ISKOLAI RENDEZVÉNYEK

Az iskolában a tanuláson kívül mindenféle érdekes dolgok történnek. Szinte minden nap van valami rendezvény. Különböző előadások, koncertek, filmnézések, börzék amikhez itt legtöbbször ingyenkaja is kapcsolódik. Ha pedig nincs ingyenkaja, akkor az általában valami jótékony rendezvény, ahol kérnek valamennyi pénzt érte, vagy egy jelképesen egy dollárt, vagy vmi versenyképes árat. No de nem is igazán a kajáról akartam írni.

Szóval, amiatt is van ennyi rendezvény, mert az iskola campus-án több mint 100 szervezet működik. Bármilyen címszó alatt legyen az, sport vagy számvitel klub. Ezeknek pedig van pénzük is!

Én eddig egy cégnek az állásbörzéjérée/bemutatójára mentem el, voltunk Zsuzsival egy koncerten (Ukulele) és meghallgattam egy volt pénzügyi igazgatót, aki 100 millió dollárt lopott ki a cégéből és ült utánna öt évet börtönben. Elég gondolatébresztő előadás volt, elmondta, hogy hogyan csinálta, hogy három évig nem bukott le és több mint száz könyvelő/auditor nézte át ezalatt a könyveiket és mindegyikükön átment. Végül egy újságíró buktatta le, aki teljesen más témában akart cikket írni róla... Most azért tart vendégelőadásokat, hogy át tudja adni az üzenetét az etikus pénzügyi vezetésről és, hogy az auditorok figyelmét felhívja bizonyos dolgokra.

Visszatérve a rengeteg előadásra a legtöbbel az a baj, hogy esténként van, amikor nekem óráim vannak... Másik nagy szűrő, hogy sok rendezvény helyszíne valamelyik koli, ahol szintén nem lakok, így azok maradnak, amik délutánra esnek és az életünkbe is beleférnek.

Viszont alkalmam nyílt már egy rendezvényen más szerepben is feltűnni! Nemrég volt az International Fashion Show, ahol a nemzetközi diákok tartottak egy divatbemutatót. Én egy kölcsönkért Bocskai-ban szerepeltem. Végig kellett sétálni egy kifutón, kicsit pózolni (ami jól ment...) és lesétálni. Egyszer felmentünk még közösen is és a nézők kérdezhettek a ruhákról. Az első kérdés rögtön az enyém volt! Jó kis buli volt!


1 comment: