Pages

Wednesday, June 20, 2012

APÁK NAPJA


Most hétvégén volt apák napja. Lehet, hogy kicsit rendszeridegennek hangzik, de csodálatos dolog. Emlékszem még, amikor az oviban én készültem anyák napjára. Most fordult a kocka és megtapasztalhattam a túloldalról. Először csak annyit tudtam meg Emesétől, hogy van valami titok miután érdeklődtem az aznapi ovi iránt, majd azt is elmondta, hogy apáknapjás! Közben meg teljesen kis titokzatos, huncut mosolya volt.
Azután egyik nap kaptam egy rózsaszín autót, amivel nem akart várni hanem rögtön nekem is adta. 

Majd később kaptam még egy saját gyártású nyakkendőt is! A legjobb viszont az az öröm volt, amit rajta láttam, hogy ezt Ő csinálta és teljes szívéből adja!

Itt természetes, hogy ezt is ünneplik, mint az anyáknapját. Egyértelmű, hogy csinálnak belőle egy kis bizniszt is mindféle promóciókat akciókkal, hogy az apukáknak vegyenek mindenféle dolgokat, de inkább a mögöttes ötlet a szép benne. 
Tényleg beszéltek róla az emberek, volt erről szó a rádióban, boldog apáknapját kívántak egymásnak az emberek. Egyes helyeken ingyen belépőt vagy ingyen terméket pld fagyit adnak aznap az apukáknak, a könyvtárban apákról szóló könyvek kerültek ki, de még a templomi igehirdetésben is az apukák voltak a téma. Sőt külön kérték, hogy az apukák álljanak fel és külön áldást, imádságot kaptunk!

Szóval nagyon jó dolog, jövőre figyeljünk erre időben és terjesszük el! Csináljunk egy apák napi mozgalmat!
Éljenek az apukák!

No comments:

Post a Comment