Pages

Friday, September 2, 2011

RÓZSASZÍN SZOBA

Az első héten a lányok velünk aludtak, mert ugye új volt  a környezet, ki kellett takarítani a szobákat és még Mátéék is velünk laktak egy szinten. De Emese már az érkezésünkor kinézte a rózsaszín szobát és minden nap megkérdezte, hogy mikor alhatnak ott. Méretre fele akkora, mint az otthoni gyerekszoba. A fala hihetetlen rózsaszín, mintha fehér és piros tempera festék lenne összekeverve jó sötét árnyalatban. A tetején macikás, kislányos díszítő csík csak van és a lányos hatás fokozásáért még a szőnyeg is rózsaszín. A mennyezet tele van ragasztva világítós csillagokkal, kisbolygókkal. 


A szobából itt is nyílik egy kis gardrób szekrényke, ami pont két nagy utazóbörönd méretű, így polc hiányában be is pakoltam őket. Van még az ajtón egy  zöld és sárga szívecskés fogas és egy vállfáknak való akasztó rúd. Alváshoz egy katonazöld színű lepedőt szoktam félbe hajtani sötétítőnek, mert egy ablakuk is van a lányoknak, amin ki szoktuk figyelni az utca eseményeit. Ágy hiányában összeszedtem jó sok takarót, lepedőt és párnát és abból csináltam nekik egy kiskuckót. Beköltöztettem a kis dologzó asztalkájukat és a jó sok játékot is, hogy ne legyen mindig akkora rendetlenség a lakásban. Szerintem nagyon boldogok benne.


Sokkal jobban alszanak, mint otthon. Ha felébrednek, akkor csak inni kérnek és már alszanak is tovább. Jól összebújnak éjszaka, lehet hogy majd otthon is egy közös ágyat kell nekik beszereznünk. J Télre be kell majd szereznünk egy rendes ágyat, mert azért a földön elég hűvös lesz nekik télen, de most ezt elég távolinak érezzünk, mert borzasztó hőség van a napokban.

No comments:

Post a Comment