Pages

Sunday, October 9, 2011

FÁNKOK

Emese születése után másfél évig szinte minden reggel ugyanazt a gyümölcsös müzlit reggeliztem, Nórival folyamatosan tejbegrízt kívántam. Most semmilyen kiscsajszi nem játszik közre ennek ellenére hónapok óta csillapithatatlan fánk őrületben szenvedek. Otthon 30 fokba már fánksütésre adtam a fejem, bár aki ismer az tudja, hogy nem vagyok híve az olajban sütögetésnek. No, de megérkeztünk a fánkok hazájába! Az összes amerikai filmben a rendőrök fánkot reggeliznek! Hát nem csoda! Hihetelen kínálat van! Eddig 11 félénél járok és még közel sem tartok a végén! A boltokban külön fánkrészleg van, úgy mint otthon a péksüteményeknek. Ezek nem előre csomagoltak, fóliázottak, hanem egy kis üvegajtó mögött csücsülnek várva, hogy megszemléljem őket. Persze előre csomagolt is kapható, ott még nem tartunk. Van olyan bolt is, ha kávét veszel, akkor olcsóbb a fánk, mint anélkül és persze van külön fánkozó is. Az áruk teljesen rendben van, talán még olcsóbb is, mint otthon, a tésztájuk viszont nem is hasonlít rá. Teljesen más az állaga, inkább kalácsszerű és nem tocsog az olajban. Nem csak a közepük töltött, hanem a tetejük is díszített, vagy karika alakú, de mindenhol sűrűn be van borítva mogyoróval, vagy a tésztája is kakaós, fűszeres. Szerintem erről még írni fogok!

Lefotózni még egyet se sikerült, csak a maradványait. Talán majd legközelebb :)

No comments:

Post a Comment