Pages

Friday, October 28, 2011

AMERIKAI VÉCÉCSÉSZÉK

Szóval horror! A gyengébb idegzetűek és kevésbé felkészültek kerüljék a videókat! Ezeknek az amerikaiknak szerintem lehetnek perverzióik, már a Halloween elgondolkoztató, hogy mindenféle szörnyeket, pókokat, felakasztott krapekokat pakolnak ki a kertbe. Eddig nem tudtam, hogy honnan származhat ez a dolog, azt sejtettem, hogy valami furcsa tudatalatti vagy szocializációs dolog van mögötte. Tévúton jártam. Szerintem a vécécsészék okozzák! :)

Kiskoruktól ezekkel a rémekkel találkoznak. Nem véletlenül terjedhettek el a horrorfilmek, ijjesztgetések. Eddig két elrettentő példát láttam (figyelem - az illusztrációkban rózsaszín papírhajók szerepelnek, amik megsérülnek )

1 – a vákum     ! L... !!!
Ez elől nincs menekülés. Egyik pillanatról a másikra megnyílik alattad a föld és félelmetes hortyogás közben beszippant. Egy másodperc és vége, lehetőséged sincs feleszmélni.


2 – az örvény    !!! ááá... L
A kínzás rosszabb. Hirtelen elkap egy centrifuga és őrült erővel megpörget, sikító hangok közepette. Hosszú másodperceken keresztül pörögsz ésaztán jön a szippancs...

:)  :)  :)



1 comment:

  1. Félelmetes, viszont nem is szarosak a csészék! További előnye, hogy lábbal lehet lehúzni őket, ami higiénikusabb, mint kézzel érinteni a már sokak által kakis kézzel érintett lehúzót, vagy gombot :-)

    ReplyDelete