Pages

Saturday, October 22, 2011

NAGY SÜTŐTÖK FESZTIVÁL

Körülbelül már egy hónapja megjelentek a sütőtök itt mindenfelé. Része a Halloween-i készülődésnek. Az emberek kisebb-nagyobb dísztököket vesznek, amiket kitesznek a teraszra simá, kifaragva vagy kidíszítve. Kb egy hónapja folyik a nagy sütőtökfesztivál innen kb 20-25 kilométerre. Egy tanyán, mindenféle rendezvényekkel, árusokkal, vidámparkkal. Emese csütörtökön voltitt az ovis csoportjával, a Mouse House-al. Nagyon élvezte! Viszont van még két lány a családban, akik szintén nagyon meg akarták nézni!

Rengeteg kocsi volt, viszont nagyon jól eloszlott a tömeg. Volt kísértetkastély, labirintus, állatsimogató, ajándékbolt, rengeteg kajálós hely és vidámpark. A vidámpark klasszikus pénzköltős hely volt, szerencsére még kicsik a lányok és megelégedtek azzal, hogy néztük, ahogy a többiek, hogyan költik a pénzüket és drukkoltunk, hogy nyerjenek! A legjobban a bingo tetszett. Ennek itt nagy hagyománya van, itt viszont nem egyszerűen számokat kellett nézniük, hanem egy 5x5-keretbe kellett labdákat bedobniuk, akinek először megvolt 5 egy sorban az nyert.
A csajok imádták a nagy sütőtököket, Emese folyamatosan rájuk feküdt és emelgetni próbálta őket. Volt egy nagy csarnok is, ahol voltak gyerekfoglakozások gyöngyfűzés, halloween-i ragasztgatás-rajzolás, és nyalókából kis szellemkészítés. No itt derült ki, hogy pumpkin pie – sütőtök pite evőverseny lesz 1-től, ingyenesen, 20$-os fődijjal. Gondoltam ez kihagyhatatlan. Ingyen kaja és még 20 dolcsit is nyerhetek! Neveztem.
Kéz használata nélkül a lehető legtöbb pitét kellett megenni 6 perc alatt. 




A mérete emberes volt, amiből az ember alapból egyet, max kettőt enne meg. Ropogós tésztája volt és finom kréme. Az elsővel küzdöttem, mert még nem volt meg a technika, de a másodiktól egyszerűen oldalára borítottam és minnél kevesebb rágással nyeltem lefele. A holtpont a negyedik körül kezdődött, amikor már tele voltam, az ötödik elejénél jött némi hányinger, de ekkor kezdődött az utolsó perc szóval hajráztam!!! A tömeg kiabált. Akár Syltester Stallone is eszembe juthatott volna, aki a Túl a csúcsonban hátrafele fordított baseball sapkában küzdött Bivaly Hurley ellen a szkandervilágbajnokságon. Nekem piték jutottak! Befejeztem az ötödiket és jött a hatodik, már a fele bent volt és jött a visszaszámlálás 10-9-8 még egy végzetes harapás, 7-6-5-4 kis krém a tányéron 3-2-1, megettem! Összesen hatot nyomtam le. Következett az összesítés, végül eggyel maradtam le ...
A 20 indulóból hárman is hetet tudtak megenni. Az első helyért még egy plusz gyorsasági verseny döntött köztük, itt már csak egy pitét kellett megenniük, a leggyorsabb nyert.
A húsz dolcsiról lemaradtam, volt viszont egy ingyen ebédem, talán majd jövőre!

FÉNYKÉPEK:

https://picasaweb.google.com/100722983911886844735/Okt2011PumpkinFest

No comments:

Post a Comment