Pages

Wednesday, October 12, 2011

PEPPA PIG

Peppa Pig ragjongók lettünk! Már régóta kerestem pont ilyen mesét és Emese véletlenül talált rá. Nem túl hosszú és nem is túl rövid. Alapmondatokban beszélnek, ami szükséges neki is a mindennapi élethez és egyszerű szavakat tanít, de nem túl direkt módon. Amit a legjobban szeretünk, hogy a szereplők mindig röfögnek egy kicsit, a végén pedig teljesen kifeküdve röhögnek. Ajánlom mindenkinek nyelvtanulás céljából. Próbáljátok ki!!!


Egy link:
http://www.youtube.com/watch?v=6Q66nkn7QPc

4 comments:

  1. Képzeljétek, decembertől itthon is műsorára tűzi a Minimax. Azt nem tudom, hogy angolul-e, vagy magyarul.

    ReplyDelete
  2. Akkor úgy tűnik, hogy tetszett!
    Nálunk volt egy pár hét Peppa Pig szünet, miközben Dora lett a kedvenc, de most visszatértek Peppa-ék is :)

    ReplyDelete
  3. :) hahó!
    Szerintem is elképesztő ez a mese. (Tesómék kapták néhány éve egy angliai rokontól.)
    A legjobb szerintem is az, hogy annyira derűs. Jázmin is végigvigyorogja, pedig nem nagy mesenéző...
    És nekem is kedvem szottyan tenni magasról az olyan dolgokra, amikre különben nyugodtan tehetnénk... csak szokásunk görcsölni rajtuk.
    ÉS nyelvet tanulni is csúcsszuper, ahogy mondod. (Szakmai szemmel is ;)

    ReplyDelete
  4. ja, az anonymus véletlen. A gyakorlat... Gabi vagyok. Jázmin sokat emleget mostanában mindannyiótokat.

    ReplyDelete