Pages

Sunday, October 23, 2011

MUNKA !!!

Amikor kijöttünk, akkor két bejáratott munkalehetőséget mondtak az elődeim. Az egyik az iskolabuszvezetés, amihez egy gyors tanfolyamot is meg kellett csinálni, de második héten már vezettem. Az első hónap során viszont rajtam kívül nem volt más utas J. A munkát ennek ellenére nem veszítettem el, hanem hetente egyszer kiviszem magam Amherstbe és vissza. Spórolok magamnak egy kis benzint és valami minimálisat keresek is vele.


A másik munka az catering / rendezvényes munka. Itt viszont kicsit magába szippantott a papírmunka. Az elmúlt 3-4 hétben különböző papírokat töltögettem, online regisztráltam, ügyfélszolgálattal beszéltem, végül minden megoldódott! Közben viszont megtalált egy asszisztensi állás a múlt héten! Így a rendezvényes munkát vissza kellett mondani, sajnos csak heti 20 órát dolgozhatok csak iskolai keretek között és mindkettő nem fért volna bele.


Szerdán viszont elkezdtem dolgozni! Az iskola Amherst-i konferencia központjában vagyok (graduate) asszisztens. Itt van 5 konferencia terem és egy gépterem. Ezeket különböző cégeknek adják ki és saját szervezésű tréningekre használják. A saját tréningeik nagyon jóknak tűnnek és a jövőben főleg ezen lesz a hangsúly. A munka egyik része alap dolgokat jelent. Előkészíteni a számítógépet, projektort, írásvetítőt és ha olyan a tréning akkor kávét, teát, poharakat bekészíteni. A másik része adminisztratív lesz, honlapkarbantartás, frissítés segítség az adminisztrációban. Be szeretnének vezetni egy könyvviteli rendszert is, ami webes felületű és kimondottan kiscégekre van szabva. Ez teljesen testhezállónak tűnik, meglátjuk! Egyelőre kezdeti fázisban van még és úgy tekintenek rá, ami minden problémájukat megoldja J. Már volt róla egy háromórás tréning, ami szintén munkaidőnek számít, a héten pedig lesz egy órás tréning a honlapkarbantartásról! 

No comments:

Post a Comment