Pages

Tuesday, December 13, 2011

GYÚRHATÓ ANYAGOK

Íme a beígért bejegyzés a mikulás ajándékáról kibővítve, az eddig  beszerzett vagy kipóbált gyúrnivalókról. Az egyik a házigyurma, amivel rendelkezünk, a korábban megírt recept óta is tökéletesen működő, nem kiszáradó és morzsálódó házi play dough.
A másik egy  foam... nevű formáznivaló, ami leginkább a hungarocell golyócskákra emlékeztet, csak sokkal kisebb, színes és van közte valami ragadós anyag, ami összetartja. Ezt is lehet nyújtani, vagy formázni, de egy idő után kirugja magát és  így szétesik  a mókus. 
Ezzel először az oviban talákoztam és szerettem volna, ha Nóri is megismeri. Sajnos ez házilag nem állítható elő, vagy legalábbis nem tudok hozzá receptet.
A harmadik dolog, amit a mikulás is hozott, azt hittem, hogy szintén olyan, mint az ovis, de nem! Külsőre egy hatalmas puha rágóra emlékeztet, sőt még úgyis nyúlik, de tapintásra viszont olyan, mint egy nedves kutyaorr. Nem ragad, kevésbé fomázható, mert visszaugrik az alakja, viszont vágható és a dobozába visszatéve pukizós hangokat ad ki mindenki örömére!

Még van egy negyedik anyag is, amit szintén az oviban láttam, és az előzőről hittem azt, hogy ezzel azonos, egy fényes felületű, leginkább egy tálcán tálalt pudingra emlékeztető dolog, ami szintén nagyon rugalmas és vágható, de azért folyós. Igaz egyik sem természetes anyag, mint a homok vagy az agyag, de télen a lakásban eddig ezek jól működtek!

No comments:

Post a Comment