Pages

Monday, December 26, 2011

HOLY TRINITY LUTHERAN CHURCH

(egy beltéri fotó a netről)
25-ei meghívásunk és a magyar református Istentisztelet egy időbe esett, így egy új amerikai Istentiszteletre mentünk. Próbáltunk már korábban is helyi, amerikai templommal, közösséggel, de egyik se volt az igazi eddig. A mostani alkalmat az interneten kerestük ki és nagyon pozitív élmény volt. Közel van hozzánk, 5-10 perc kocsival. A templom hatalmas és gyönyörű.

(másik fotó a netről)
Éppen volt egy keresztelő is, és a kislányt a lelkész a keresztelő után körbehordozta, mindenkinek megmutatta. Az énekek közül kettőt is ismert Zsuzsi, legalábbis a magyar nyelvű változatát (én ezen a téren nem vagyok mérvadó, amit ezerszer hallottam azt se tudom megjegyezni...). 
Az orgonajáték gyönyörű volt és volt egy segédlelkész, aki szintén gyönyörű bariton hangon énekelt, voltak pillanatok, amikor szinte egy koncerten éreztem magam. Az énekeknél kicsit talán sok volt az orgona, az ének alig hallatszódott. A liturgiás lap inkább egy füzetecske volt, amin szinte a teljes Istentisztelet szövege rajta volt, nekünk ez segítség volt, mert könnyebben tudtuk követni, érteni.

Kíváncsi vagyok, hogy más alkalmaknál is így lesz-e, meglátjuk, szerintem fogunk még ide menni!

No comments:

Post a Comment